Hjem Fora Ice Skal sætte en ny iso kabel

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Simon
    Deltager

Godaften alle,

Jeg har købt en iso kabel fra ebay til en ny cd afspiller, men synes nogle af ledningerne stemmer ikke med de farve der sidder allerede i bilen, kan det ære lige meget eller skal de være ens?

Der er en gul stik fra bilen der har 5 ledninger men den iso kablet jeg har købt har kun 4 ledninger, er den god nok (er en mk1 så der er ikke en rat betjening)?.

Jeg har prøvet at tilslutte de hele men afspilleren viser ikke tegn at den koblet til, ingen lys i displayet. Den gamle kan stadig tændes og afspiller men jeg er i tvivl om jeg har de rigtige kabler. Skal lige sige at jeg har ikke loddet kablerne endnu men kun snorede dem sammen og med en tape på. Jeg har tænkt at lodde dem efter jeg er sikkert på at de er rigtige sat sammen.

Tommy Nielsen
    Deltager

Hmm. Der burde være mere end 4 kabler i et ISO-stik.
    Stikket til din bilmodel burde se ud som dette fra Thansen.

http://www.thansen.dk/bil/autoudstyr/hifi/hifi-montering/iso-din-kabler/ford/adapter-iso-ford-alle-93-03/n-1775716886/pn-1774799059/

Simon
    Deltager

Hej,

Ja stikket som jeg har købt ser akkurat ud som du henviser til, dog den blå ledning kan jeg ikke bruge den da den kabel som fulgt med autoradio har ikke nogen blå ledning. Som jeg har forstået den blå ledning bruges til ratbetjening og sådan en har jeg ikke ved min bil.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.