Hjem Fora Ris eller ros til webadmin Opvejning af Cmax

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Hans Nielsen
    Deltager

Opvejning af C-MAX.
    Min C-MAX 2,0 tdci. 140 hk. årgang 2011.
    I følge registreringsadtest er højeste påhængs vægt 1.500 kilo.
    Min campingvogn har en max. kørevægt på 1.600 kilo. incl div pikpak.
    Er der nogen her i forummet der har erfaring med en opvejning af bil som min til at må køre med 1.600 kilo påhængsvægt.
    Hans

Tommy Nielsen
    Deltager

Opvejning af anhængervægt; Ønsker du at undersøge muligheden for at få opvejet din anhængervægt, kræver det indgående informationer om det enkelte køretøj helt ned på stelnummer. Sådanne informationer kan kun indhentes hos fabrikanten eller dennes repræsentant (importør eller forhandler). Det vil derfor altid være nødvendigt at kontakte forhandler eller importør med oplysninger om stelnummer, hvis du ønsker at undersøge om anhængervægten kan ændres. Det er også kun fabrikant, importør eller forhandler, der kan udstede tilladelse til ændring af anhængervægt.

Husk osse på at der gerne må køres med en 1600kg campingvogn bare du ikke læsser den op til mere end 1500kg som din Cmax må trække.
    Hvis du er rigtigt smart,så kører du ned til f.eks. et foderstoffirma og får vejet din campingvogn.
    Så ved du nøjagtigt hvad dens rigtige vægt er. Broderens gamle campingvogn havde “suget” så meget fugt at dens egenvægt var steget med ca 300kg.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.