Hjem Fora Ice hvilken 2din radio focus1

Viser 4 indlæg - 11 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    Martin Nygaard
    Deltager

Jep, har også kigget på det panel. Lige nu har jeg selv filet hullet til så det passer. (der mangler blot et par mm). Men jeg regner med et lave en ny midterkonsol en dag, hvor alt er spartlet pænt ud, og finish'en bliver som standard – blot 2DIN.

Tommy Nielsen
    Deltager

[quote=Blaa]
    Nemlig ja , Focus MK1 & MK1 1/2 har IKKE 2DIN størrelse desværre ,men derimod skulle størrelsen være 1,8DIN , en størrelse hvor man desværre intet kan få andet end Ford's egne originale radioer upyours . I øvrigt har dette emne været taget op adskellige gange herinde , og der findes flere tråde som omhandler dette , og der var sågar en herinde som har skåret hullet op til 2DIN størrelse ! vil lige prøve om jeg kan finde denne tråd 🙂
    [/quote]

Der findes faktiskt et 1,8 DIN anlæg på markedet udover Ford´s egne. Se bare her. Den kan enda vaskes med haveslangen.

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=9916&pk=2&produkt=Alpine_CDA-118M_Marine_Autoradio

Er du sikker på det er 1,8 der skal bruges?

Tommy Nielsen
    Deltager

[quote=Hertzum]
    Er du sikker på det er 1,8 der skal bruges?
    [/quote]

Jeg fik engang oplyst på Ford at det er 1,8 DIN der sidder i vores modeller. En mærkelig størrelse. biglaugh

Viser 4 indlæg - 11 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.