Hjem Fora Ice Hvad er den ledning til

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Martin olsen
    Deltager

I går skulle jeg skifte pærer i midterkonsollen og i den forbindelse skulle radio ud, jeg faldt så over en hvid ledning

Stikket på ledningen så ud som et stik man bruger til internettet fra en router eller bag på en telefon, ledninger er tapet sammen med de øvrige ledninger der går ind i radioen.

Nogen der har en ide til hvad denne ledning er til

Jørgen Jensen

Har du et billedet.?
    Det kunne umiddelbart godt lyde som resterne af noget telefonmontering, lyder ikke originalt.

Martin olsen
    Deltager

det kan jeg da lige skaffe, men jeg er sgu en idiot til at ligge ind her, det kommer aldrig frem når jeg prøver

casper
    Deltager

Det er nok til at justere en eventuelt ekstern forstærker… Jeg havde også sådan en remote control til min forstærker hvor der blev brugt det stik.

HDA
    Deltager

[quote=Aomo]
    det kan jeg da lige skaffe, men jeg er sgu en idiot til at ligge ind her, det kommer aldrig frem når jeg prøver
    [/quote]

Begræns fil størrelsen til max. 500kB….. så funker det :o)

Martin olsen
    Deltager

Ok prøver

Tommy Nielsen
    Deltager

Kunne det ikke tænkes at der er tale om et specialkabel til en evt. CD-skifter?

Martin olsen
    Deltager

Jo alle muligheder er jo åben

Jeg kiggede lidt på CD6000 til mk1 og der sidder i hvert fald noget i røven på den der minder om et RJ45 stik (den slags man bruger til netværk). Så mon ikke det er relateret til det stik. Hvad det skal bruges til ved jeg dog ikke. CD-skifter lyder ikke urimeligt.

Tommy Nielsen
    Deltager

[quote=Hertzum]
    Jeg kiggede lidt på CD6000 til mk1 og der sidder i hvert fald noget i røven på den der minder om et RJ45 stik (den slags man bruger til netværk). Så mon ikke det er relateret til det stik. Hvad det skal bruges til ved jeg dog ikke. CD-skifter lyder ikke urimeligt.
    [/quote]

Ja CD6000 skulle jo være forberedt til CD skifter. rocker

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.