Hjem Fora Nye Forum brugere Fra Megane til Focus

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Ohøj,
    ja, så fik man en focus. Dejlig bil, dog med et par mangler (i min version). Jeg savner at have gode sædder (meganen havde bedre) og 12v stik i baggerummet. Ellers er det klart en bedre bil end den gamle.

HDA
    Deltager

Hej og velkommen til.
    Hvis din model er Ambiente, så er det den med de 'flade' sæder.
    Trend modellen har langt bedre og mere faste sæder.

Stein Lassen
    Deltager

Ja jeg har en FF Ghia 2006 og har sgu aldrig haft bedre sæder , heller ikke en ny Skoda Fabia har bedre sæder.

Stein

Det må helt klart være en Ambiente — i Meganen kunne jeg justere lændestøtten så den passede til mig (dog kun i føresæddet). Det var fantastiske sædder.

Mon ikke jeg skal finde mig et sæt brugte sædder fra en skrotbil og få monteret i dieselhakkeren.

@Stein, jeg har lige lyst historien på bb-vejle.dk (jeg formoder det er dig der fortæller din historie der er tale om). Det undrer mig at din advokat ikke bider mærke i at der ikke er beskrevet hvilken produktionsår bilen har på slutsedlen og at det iflg. dansk kontrakt lov betyder at denne tvetydighed er til din fordel (det er alle tvetydigheder) eftersom det ikke er dig der har udfærdiget kontrakten (det formeder jeg at sælger eller en anden har gjort på sælgers vegne). Det lyder for mig som om landsretten har lavet en brøler af dimensioner hvis de ikke har kigget på dette (jeg har ikke gidet læse kendelsen — de er altid fyld af sprog der virker som om de er designet til at forvirre folk). Uanset hvad de siger efter handlen så siger kontrakten intet om produktionsåret så det burde være ligemeget.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.