Hjem Fora Nye Forum brugere Fra 2,8 lit. V6 med 170hk til 4 cyl 1,8 TDCI med 115hk.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Tommy Nielsen
    Deltager

Sidst jeg kørte Ford var med et relativt nyt kørekort. Bilen var en Ford Taunus 2.0 V6 GXL Coupé.
    Siden dengang er der røget adskillige biler gennem mit liv.
    Min seneste,en Volvo 760GLE fra 1989 og et benzinforbrug som lå stabilt på 7,7km literen er nu udskiftet til en Ford Focus 1,8 TDCI Collection Stationcar fra 2004.
    Den er synet for cirka et år siden og er frem til nu blevet synet uden anmærkninger.
    Altid rart med rene protokoller,samtidigt med at det giver en lille indikation om at den tidligere ejer har passet sin bil.
    Denne model har ikke noget særligt udstyr udover aircondition og fjernbetjent centrallås samt el.udtag til bagsædepassagererne i midtkonsollen.
    ………og forkromet kølergril……….
    Det er ikke meningen at bilen skal gejles op til det helt vilde,men der ryger jo nok et sæt alubamser på som jeg netop har set mig varm på.
    Musikanlæget som består af en CD6000 med funktion til at styre en 6-CD skifter som jeg dog ikke har skal måske lige opgraderes til noget morsommere,da jeg er så heldig at have en JBL GTO 1100W amplifier til at ligge og samle støv.
    Er ikke så sikker på at den kan kobles bagefter bilens originale CD6000.
    Skal osse lige have koden til originalradioen støvet frem.
    Vindafvisere til sideruderne for og bag har jeg allerede anskaffet samt sideblinklys med orange dioder og klart glas,hehe.
    Bilen er forøvrigt Diamond White Nr.2 med meget mørk solfilm på alle ruder bagved fordørrerne.
    Fik jeg nævnt at jeg osse er nød til at anskaffe mig en tagspoiler? Sådan en hæver jo topfarten med mindtst 60kmt hvis man er god til at dagdrømme.
    Men lad os nu se hvad tiden byder. claphead

johnny
    Deltager

Ok, jamen tillykke med bilen og velkommen her på siden.

Tommy Nielsen
    Deltager

Mange tak. carracer

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.