Hjem Fora Elektronik Forberedelse til anhængertræk, hvad inkluderer det?

Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  pmp 1 år, 4 måneder siden.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

CollectorDK
    Participant

Hej,
    Jeg skal have sat anhængertræk på bilen , og har fundet et ORIS anhængertræk som synes at være det samme jeg havde på før, da Ford monterede det.
    Nu vil jeg gerne købe de dele hjem selv og få mekaniker i lokalområdet til at sætte anhængertræk på, så den er så købt hjem.

Nu kommer spørgsmålet til elsæt,
    Min bil er købt med forberedelse til anhængertræk, som jeg ikke ved præcis hvad betyder.
    Skal der ikke købes komplet elsæt sammen med krog, hvis kabler allerede ligger klar? Er det kun 13-polet stik som ikke er der?
    Der skal vist et original Ford modul på også, som styrer tågelygter osv, er denne på plads eller igen, skal den købes sammen med elsættet?

I tyskland er der en del uoriginale/Universelle sæt, og så den originale , som jeg synes mangler modul boks, og skal den så købes ved siden af?

Nogen som kan dette, så ville jeg værdsætte hjælpen, for jeg synes ikke at vejledes særligt godt når man fortæller man køber dele selv, så er der jo nok lidt mindre til sælger.

Jeg har mekanikeren på plads men jeg vil lige være sikker på at man skal købe elsæt, evt. Ford modul boks, hvis bilen nu er forberedt til det, så kan det være det kan spares 🙂

Eksempel: Her ses kabelsættet

Her ses sæt kabelsæt + anhænger og man kan også se et ford modul i højre side af billede, den er ikke på foregående billede,
    Så jeg tænker skal denne så også findes og købes?

pmp
    Participant

Når du ikke skriver hvilken bil du har, og om du har baksensor og aut. parkering, får du nok ikke mange svar.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.