Hjem Fora Ice EONON M1 2din

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 21 i alt)
  • Forfatter
    Martin Nygaard
    Deltager

Er her nogle der har erfaring med EONON radioer? Det er et billigt mærke, men synes umiddelbart det der godt ud, og diverse anmeldelser er gode.

Jeg er gået hen og købe den størst, M1 til min nye Sofus, som har det hele:

Navigation
    Bluetooth
    Miracast
    Dvd
    USB
    Aux
    Bakkamera indgang
    2 udgange (til de skærme i nakkestøtterne)

Og skulle samtidig fungerer godt i touch panelet!

Er der nogle af jer, der har erfaring i at montere 2din radioer i focus mk1? 🙂

Følger lige med — har selv planer om at fange mig et (billig) EONON anlæg i 2din versionen.

Tommy Nielsen
    Deltager
    Martin Nygaard
    Deltager

Det er lige nøjagtig den der – og fra den side, jeg har købt den 🙂

Den burde komme på torsdag, så det glæder jeg mig til, men jeg vil jo gerne have den til at sidde pænt og se godt ud. 🙂

Martin Nygaard
    Deltager

Hvis I køber der, så spørg efter demoversionen der er udsolgt – så får i nemlig den samme (sprit ny) men til 2700 😉

Martin Nygaard
    Deltager

Update!!

Jeg har modtaget radioen, og jeg er imponeret! Det virker som kvalitet man har i hånden – bestemt ikke som billig Kina kopi. Skærmen er dejlig klar og touch funktionen foregår overraskende hurtigt (havde jeg ikke forventet)

Samtidig der indbygget 4x65W forstærker (hvis jeg husker hurtigt) hvilket giver NOGET bedre lyd end de 4x40W min gamle JVC kunne klare. GPS funktionen fungere super godt – nem, enkel og hurtig.

Alt ialt er den hver en krone værd (indtil videre)

Opkoblingen mellem radioen og mobil sker ved noget så enkelt som at holde telenonen og fjernbetjeningen op af hinanden – så forbinder de via NFC som laver en bluetooth forbindelse 😀

Der er masser af outputs – 2xSub, 2XRear, 2xFront, 2xVideoOut, 2xVideoIn, Bakkamera, Aux, 2xUSB & iphone 4 stik – så muligheder er der nok af 😉

10/10 tændrør herfra 😀

Lyder fedt — tror jeg skal overveje den lidt dyre udgave.

Mads
    Deltager

Martin Nygaard
    Deltager

Jamen det er ikke noget ved med billeder endnu, for jeg har ikke den rigtige 2DIN facia, så radioen sidder of flyver 2 cm udenfor rammen ……. :pat:

Mads
    Deltager

Det kan du nok have ret i 🙂
    Fik du købt andet ekstra lir til din Eonon?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.