Hjem Fora Ice Bedre højtalere end de org ??

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    Stein Lassen
    Deltager

Hejsa.

Jeg har en FF MK II HB 2006
    Kan man købe bedre højtalere end de org ?

Stein

Rasmus

Jeg har selv en Focus fra 07, sys egentlig de spiller okay af originale højtalere.. har du prøvet at justere lidt på bass diskant og mellemtone?

Stein Lassen
    Deltager

[quote=Racermus2]
    Jeg har selv en Focus fra 07, sys egentlig de spiller okay af originale højtalere.. har du prøvet at justere lidt på bass diskant og mellemtone?
    [/quote]

Yep.
    De org fejler ikke noget , men ville bare udskifte dem med bedre , hvis det er muligt , så de stadig passer i hullerne

Stein

Rasmus

ahh okay 🙂 kender ik størrelsen på dem her, men ved i min gamle fra 98 var det 5×7″ men 6,5″ kunne også passe med nogen af hullerne

HDA
    Deltager

[quote=Stein]
    Hejsa.

Jeg har en FF MK II HB 2006
    Kan man købe bedre højtalere end de org ?

Stein
    [/quote]

Hvis du kører med original headunit, så vil du nok ikke få den store forbedring.

Jeg har skiftet fra original radio til Blaupunkt FX navigationsanlæg.
    Lyden har godt nok fået et hak eller to opad :o)
    …og jeg kører med de originale højttalere i dørene.

Brian
    Deltager

Jeg har en lidt nyere(2011) og der synes jeg virkelig at lyden er god sammenlignet med mange andre biler. Kan jo være de har opdateret deres lydsystem ellers er jeg måske bare nem at gøre tilfreds?

Kender en med en sprit ny BMW GT og han indrømmede faktisk at lyden i ford'en var bedre.

cabrst
    Deltager

prøv at kig efter Gladen højtaller, de laver nogle spec. tilpasset til forskellige bil modeller

Kasper Nielsen
    Deltager

I min Focus fra 03, har jeg en Blaupunkt MP57 til headunit, men jeg synes de org. højtalere lød lidt skinger, så de blev udskiftet til et par JBL GTO8629 og det forbedrede lyden drastisk.

Vh Kasper

Morten Nielsen
    Deltager

Som cabrst nævner, gladen er et skide godt mærke, har det selv i min lille dyt, dog high end, men gladen laver ikke specs højtaler til din bil. Men du kan jo altid bare købe en adapter ring så du kan smide 6,5″ i. 🙂 Hvis du vil bruge flere tuside, så kan du jo købe en 4 kanals forstærker og high end gladen i eller måske endda Hybrib audio, som nok er det bedste på markedet, da de kun laver højtalere. 😉

fordgt
    Deltager

Jeg pillede dørsiden af. Kørte til Thansen, hvor jeg fik lav at “låne” et sæt højtalere jeg mente kunne passe. Holdt en højtaler hen til hullet, og kunne se at med lidt tilpasning af dørsiden, kunne jeg godt få dem til at passe. Sæt med 2 stk 6,5″ til 249kr. Ikke den bedste kvalitet, men langt bedre end de slidte originale !!

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.